Jumaat, 2 November 2012

Lego SuperHero

.
kembali memblogkan diri ... kali ni aku nak sharing citer pasal koleksi or hobi yang aku baru baru terjebak ni ... dammed ntah kenapa dan since bila lahh aku mula duk sibuk nak kumpul benda benda ni ... hahahaha :D

antara yang aku grab baru baru ni ialah 2 benda yang kat bawah ni ... huhuhu sorry lahh aku tak snap dari awal ... tup tup dah siap aku snap ... hahahah ;))


Set Marvel
Wolverine's Chopper Showdown


Set DC Universe
Superman vs Power Armor Lex

hemmm ... itulahh kalau ikutkan niat aku sebenarnya ... aku bukan nak sangat kumpul benda atas ni ... tapi sebenarnya aku tertarik dengan minifigure dia jer ... =)) ialahh bila aku usha price dia agak mencarut gak ... baik kau beli set macam ni kan ... so tak ada lahh terasa sangat hehehhe :P



gitulahhh ... memandangkan aku dah bermula dengan set set ni ... maka terpaksalah aku menyetelkannya ... insyaALLAH ... kalau tiada aral melintang ... akan ku collect semua set ... tapi tak tau lahh bila akan lengkapkan ... hahahahha ini kalau parent aku tau mau dorang ceramah aku selama 7 hari 7 malam ... :-SS

so gitulahh kisahnya untuk entry kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin