Sabtu, 10 November 2012

KasaRnova by Izwan Hafifi

.
kembali memblogkan diri ... mood membaca aku still lagi ok so dengan itu aku sekali lagi habis baca another one buku yang aku beli keluaran Lejen Press ... dan alhamdulillah ... selepas aku baca buku ni ni mood membaca aku still maintain ... that mean buku yang aku nak sharing ni bagi aku OK ... hehehehe ;))


buku keluaran Lejen Press yang aku maksudkan ialah KasaRnova hasil penulisan Izwan Hafifi ... dan apa yang aku boleh katakan ... aku suka penulisan beliau ... serius yang ni memang ko rasa penulis becerita kisah si Bali dengan Farah kat kau ... hahahah :D

KasaRnova ni pada mulanya aku ingatkan pasti citer pasal seroang yang kasar macam tu ... something yang ko akan rasa matilahh watak lelaki dalam buku ni memang jenis spoill kaki puluk bagai ... hahaha tapi hemmm tak ada plak ... maybe aku tertipu dengan title yang KasaR tu hahahah :P

rupanya kasarnova ni menceritakan kisah cinta diantara Bali dengan Farah ... dalam penulisan ni terselit lahh kisah suka duka mereka bersama ... cara penulisan yang slumber adakalanya membuatkan kau tergelak sendiri bila baca part part yang melucukan ...

penulis juga turut juga menyelitkan pekara pekara yang bila kita baca ... memang betul pun apa yang cuba disampaikan oleh penulis ni ... maksud aku ... benda tu memang ada ... bukan mustahil .. :P

paling aku tak bleh blah ... bila part cara nak legakan selesema ... serius ni aku ingat tak ada yang tau cara memasukkan air ke dalam hidung tu ... rupanya penulis ni pun guna concept yang sama ... heheheh cuma aku tak lahh guna air suam ... aku just air paip sudah ... insyaALLAH jika diizinkan esok confirmed lega selesema kau tu ... opss terkeluar topic plak ... :P

so pada keseluruhannya ... memang oklahh lagipun ending dia boleh dibaca ... hehehehe so pada mereka yang ingin tahu ... so apa lagi silalah grab satu as collection korang ye ... wahhh tetiba aku tolong promote plak ... vollehhh :D

jadinya ... itulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin