Ahad, 11 November 2012

Lego Shell - Ferrari 150 Italia

.
aku tak tau macam mana aku leh terjebak dengan benda ni ... hahahah bermula bila tadi aku gi isi minyak tetiba tergerak hati plak nak bertanya macam macam kat kaunter kan ... dah lahh beberapa member aku dah bermula dah kumpul benda ni ... mana lehh tahan beb ... walaupun aku lebih berminat pada minifigure jer ... :D 

tapi akhirnya ... aku terjebak juga ... so bila dah start perangai aku satu jer ... mesti kena settle kasi habis ... mean kena kasi lengkap ... :-SS jadi bermula dengan model Ferrari 150 Italia ...  



nengok ... dia ada 6 jenis model ok ... ini pun ko kena isi minyak sebanyak rm40 baru ko dibenarkan untuk beli satu jer ... dammed satu jer plak tu ... perhh memang mencabar betul ... another one tadi aku siap kena ada BONUSLINK lagi ... perhhh apakahhh ... tapi dah alang alang ... and nasib baik kat kaunter boleh terus register and get BonusLink tu .. so apa lagi ... register jer lahh :P

perhhh leceh sungguh ... dan another yang aku rasa lagi mencabar ialah ... actually dia ada offer minifigure gak ... oh maybe tak silap aku set GARAGE which is set tu ada 3 minifigure ... kalau tak silap aku lahh .. tapi masalahnya ko kena isi minyak guna Vpower ... dammed ... mampuihhhh ini macam ... :-SS 



abaikan itu cerita ... balik semula pada model Ferrari 150 Italia ... yeahhh dah siap sudah ... hehehhe cute kan ... so boleh lahh display kat workstation aku lepas ni ... habislahhh jadi taman mini legoland lahh kekdahnya workstation aku tu tak lama lagi ... =))

gitulahh kisahnya untuk entry kali ni ... pada member member yang tak berminat nak kumpul tapi isi minyak kereta kat shell lehh lahh tolong iols untuk kumpul ke enam enam model ni ... kalau adalah ... [ bertuah kalau ada :P ] so as usual stayTuned for next entry dari iols ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin