Isnin, 26 November 2012

Bukan Perempuan Sundal

.
ehhh kenapa dengan entry aku kali ni ... wait wait ... jangan gelabah ... relax ... tak ada apa pun yang aku nak sharekan ... actually title entry aku kali ni merupakan tajuk buku yang aku baru jer habis telaah ... heheheh buku keluaran Buku Jalanan dan hasil penulisan Syahid Abdullah yang bertajuk Bukan Perempuan Sundal ... :D 


untuk buku ni ... actually ni buku member aku si Wahida ... dia grab time dia first time menjejakkan kakinya ke I Am Lejen Shop hari tu ... cehhh aku pun actually first time gak hari tu hahahha :P so memandang title dia menarik minat aku ... so bila si Wahida ni selesai jer mentelaah terus aku booking 2nd ... :P

jadinya setelah selesai mentelaah ... apa yang aku leh katakan perhhh another story yang menarik ... serius ... bila ko baca memang kau akan rasa tak sabar nak tau apa seterusnya yang terjadi ... tetapi ... ada juga beberapa part yang tergantung ... dan macam samar samar jer ... kira ko buat conclusion sendiri lahh .. :-?

tapi apa apa pun aku suka akan buku ni ... cuma aku tengah pikir patut tak aku beli as collection or just sebagai bahan bacaan aku sudah lahh ... coz aku dah baca kan ... heheheh itu nanti akan aku pikirin heheheh ;))

so if korang ada yang nak tau citernya macam mana ... sila lahh grab secepat mungkin takut sold out ... cehhh sempat lagi aku promote tu ... apa apa pun gitulahh kisahnya dan seperti biasa ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin