Ahad, 4 November 2012

Mini Figures Series 4

.
Wokkeh nak sharing pasal Collection Mini Figures aku lagi ... erkkk matilahh ini kalau anak buah aku sorang tu tau ... mau berjela jela and berdentum dentum whatsapps aku terima dari dia ... so ssshhhhh jangan bagitau dia ... :P

so kali ni nak citer pasal Series 4 ... hehehehhe akhirnya lengkap sudah ... actually aku dah grab benda ni lama ... cuma aku tak sharing story dia jer ... sajhe jer kasi simpan ... dan time aku beli ni pun time aku dalam keadaan not in stable mood ... hahahaha bengong ... not so good when aku dalam keadaan begitu membuatkan aku berbelanja tanpa berfikir panjang ... in the end aku makan maggie :-SS



cool kan Series 4 tu beb ... memang susah nak dapat ... kat ToYaRus pun series 7 pun dah tak ada ... Series 8 pun kadang kadang sold out ni nak cari Series 4 yang lengkap ... memang agak rare lahhh ... nasib ada port baekkk punya .... :)

so now target aku ... nak kasi lengkap Series 7 and 8 ... if dua ni dah lengkap maka bermula lahh nak lengkapkan series yang dah masuk group barangan rare plak ... mana costing dia melambung dan membuatkan ko kena fikir beratus ratus kali either nak teruskan or not ... danggggggg tepuk dahi bila nengok harga depa :-SS

jadinya itulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin