Khamis, 29 November 2012

Lego Shell - FXX

.
memblogkan diri lagi ... still lagi citer pasal LEGO ... matilahhh mesti ramai bosan ngan entry aku asyik asyik duk citer pasal LEGO ... apa nak buat ... hari ni dah start 2nd Set untuk Lego Shell Ferrari tu ... :P

jadinya tadi aku dengan slumber nyer ke Shell untuk grab Set Kedua ni ... cuma yang tak bestnya tadi boleh plak SHELL ni tukar term dorang ntah apa apa ntah ... dah tak perlu resit pembelian dah .. yang dorang nak Kad Bonus Link untuk satu pembelian ... sehari sekali transaction .... shiallll kan ... :|

memandangkan aku just ada satu jer Kad Bonus Link so aku grab satu jer ... dan yang aku grab itu ialah Lego FXX :D




hemmmm satu dah dapat ... so ada 2 lagi dalam misi aku ye ... jadi nak tau apa cerita selanjutnya ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin