Rabu, 7 November 2012

Bayang by Nami Cob Nobbler

.
still lagi dalam mood membaca ... lalu aku teruskan membaca dan kali ni buku keluaran Lejen Press plak ... heheheh aku kurang ingat bila aku grab buku ni ... tapi baru ni aku tergerak hati nak membacanya vollehhhh :P


jadinya ... buku yang aku maksudkan ialahh Bayang hasil penulisan Nami Cobb Nobbler ... bayang ni mengisahkan pasal si Faris yang mempunyai penyakit Schizophrenia ... jap memang ada ker penyakit ni hemmmm ... :-/ ohh memang ada ... hahahah nampak sangat aku ni fail dalam term term penyakit ... actually penyakit ni kalau ikutkan buku mengatakan si Faris ni mempunyai split personality ... :)

so selesai aku baca buku ni ... apa yang aku lehh katakan ... jalan cerita yang agak menarik juga ... walaupun aku macam agak kurang berminat bila time cerita zaman Delta bagai tu ... hahahaha maybe aku ni jer yang kureng ... tak tau lahh korang kan ... hahahaha tapi aku tetap gak baca dan teruskan ... 

ianya bertambah menarik bila tiba kisah silam si Adleen ... wow lagi bertambah tragik ... membuatkan ko tak sabar nak tau ending dia ... dan bila ending ... just one words yang kluar dari mulut kau ... Dammed .... itu ending dia ... perhhhh :-SS

so nak aku ulas lebih lebih pun macam tak berapa nak best kan ... jadinya if ada diantara korang yang tetiba teringin nak tau apa citernya pasal Bayang ni ... apa lagi gi jer ke I Am Lejan Shop ... and grab satu ... hehehehe tapi itulahhh as aku mention benda ni depand on citarasa masing masing kan ... heheheh [wahhh sempat aku promote secara tidak langsung kan ... hahahaha ;)) ]

gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... mood membaca aku pun still tengah ON ni ... so adakah aku akan terus membaca ... or tidak ... hemmm stayTuned for next entry dari aku ok ;)

* ada juga terselit pasal buku FIXI bertajuk PECAH dalam penulisan ni ... hehehehe :D

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin