Sabtu, 3 November 2012

Mini Figures Team GB

.
yo ... kali ni aku nak sharing pasal collection mini figures aku plak ... hahahaha matilah ... aku dah tak tau nak letak mana koleksi aku ni ... dah penuh dah workstation aku ni dibuatnya ... jangan tup tup keluar memo tak boleh letak macam macam kat workstation udah lahh hahahahah =))

so untuk kali ni ... ntah macam mana aku lehh terjumpa port yang ada jual mini figures Team Great Britain sempena olympic baru baru ni :D dan menurut kata anak buah aku MF ni memang just dijual di London jer .. and tiada di LegoLand Malaysia mahupun ToYaRuS erkkk ... tapi yang ni aku tak tau mana dia dapat ... lantaklahh janji kau leh grab dari port aku tu :P


tapi ... actually aku nyer koleksi ni tak lengkap ... if one set dia ada 9 jenis .. yang aku ada hanya 7 jer ... memang kat port aku beli tu tak ada lagi 2 ... kalau ada dah lama aku grab dah ... so mana aku nak cari lagi 2 ni ... :-?



hemmm so if ada sesiapa yang baik hati or tau mana port nak dapatkan lagi 2 ni .. roger roger lah ye ... hehehehe rasa macam tak best lahh plak if tak lengkap kan ... hahahahah :D

gitulah kekdahnya untuk entry kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin