Jumaat, 23 November 2012

Mangsa I Am Lejen Shop William

.
ehhh awat lain benor title entry aku kali ni .... heheheh oklahh nanti korang akan faham apa yang aku cuba sampaikan ... so jom layan apa yang aku nak cerita ... cehh macam lahh ada pembaca sangat aku ni kan ... :P

so baru baru ni si Wahida ada mention nak ajak aku gi I Am Lejen ... gigih suruh aku bawa baju FIXI coz leh dapat potongan harga ... tapi bila aku tau yang FIXI ada kluar buku baru ... aku kata ngan dia gi time buku baru FIXI kluar lah ... so dia set ... 

jadinya aku dapat tahu yang buku baru FIXI akan kluar semalam ... tapi tu lahh melalui ONLINE ... bila aku twit pun dapat respond belum ada di kedai kedai lagi ... ntah macam mana belah petang ... tup tup aku dapat info buku baru FIXI bertajuk MANGSA sudah berada di I Am Lejen Shop ...


jadinya ... aku, Wahida, Fateh serta Abe pun gerak ke I Am Lejen Shop bila kerja sudah settle ... aikk macam mana si Abe boleh join ... hahahhaha ni memang sajhe nak kenakan Abe ... kata ajak gi dinner pekena mee celop toq .. tup tup amik kaw sampai ke Subang kitorang culik dia ... sorry Abe ... bukan selalu :P


well bila sampai I Am Lejen Shop ... si Wahida memang dah rancang nak grab beberapa buah buku ... aku pun tak sure berapa banyak dia grab ... aku cuma tumpang satu buku jer lahh ... buku MANGSA ... :P ehhh si Abe tu tak pernah pernah nak belek belek buku ... tetiba kat I Am Lejen Shop ni boleh plak dia belek ... hahahah kalau dah hantu bola .. memang pantang nampak benda pasal bola ... confirm diushanyer ... Caya Abe ... :D

selesai shopping kat I Am Lejen ... jap shopping ker ... ye si Wahida shopping aku just sebuah buku jah ... hehehehhe kitorang pun mula memikirkan mahu dinner di mana ... tetiba aku sajhe suggest WILLIAM ... coz aku dah lama tak ke sana ... hahahha lama ker ... lama lahh juga kot last time aku gi ... time sahur hari tu kot :P

sampai WILLIAM aku order Noodle Garlic Butter with Chicken ... ni memang ntah apa mimpi tetiba aku teringin nak pekena ni ... siap whatsapps anakbuah aku si Ayeen nak tau nama menu ni ... hahahhaha yang lain aku biarkan jer dorang order ... tanpa bagi hint apa apa ... si Wahida memang dah tau lahh portion kat situ macam mana ... so dia pun diam kan jer :P


tuuu dia ... menu yang diorder ... spaghetti lahhh ... nasi goreng ketam lahhh ... bihun tomyam campur lahh ... amikkk last last telengar kekenyangan masing masing ... heheheheh ... seperti biasa lahh dah kenyang ... mata dah berat ... apa lagi pulang ke pangkal jalan lahh ... :)

jadinya itu lahh citer untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin