Khamis, 15 November 2012

again to I Am Lejen Shop

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal malam tadi punya citer ... hemmmm ntah apa mimpi ... time tu aku tetiba terpikir nak beli buku baru keluaran FIXI ... serius ... tak bleh tahan bila nengok TL kat Twitter dah ramai orang grab buku baru tu ... hahaha :D

so aku sajhe jer plan ngan colleague aku si Daus ... and kebetulan si Wahida pun menyentil nak join sekali ... pada mulanya kitorang gi meronda ke Pyramid ... aku nak cari box ... hahahah bila dah selesai baru kitorang singgah ke I Am Lejen Shop ...

dan yang best bila sampai sini ... amik kawwww ... member aku si Daus ni pun dah terjebak ... and dia sendiri ada grab beberapa buku kat I Am Lejen ... hehehehe :-SS 


perhhh ... another colleague aku yang join tha club ... tapi actually aku tak lahh pelik coz aku perhatikan dia actually memang line line ni ... cuma maybe dia dah lama tinggalkannya kot ... ya benar bila aku sembang sembang after that ... dia kata dia dah lama tak involve ngan activiti ini semua ... perhhhh ... jiwa sangat ko bro ... :)


apa yang aku grab hari tu ... tu just 3 item jer ... 2 buku satu DVD ... buku yang aku memang nak grab ialah MENTAL keluaran FIXI ... but dah alang alang aku mai terus aku nak lengkapkan koleksi BUKU HITAM aku ... so itu yang grab sekali KITABSANGCUPID .... tapi time aku duk belek belek ntah macam mana aku lehh tergrab sekali dengan DVD Aku Manusia Berdosa ... heheheheh ;))

so lepas jer selesai shopping kat I Am Lejen Shop ... kitorang lepak dinner ... time dinner ntah mimpi apa boleh plak meet dengan si Farid yang dah tercapak ke Glenmarie ... so lepak ngan dia ... selesai dinner pulang ke office ... dan bila di office time aku nak balik ke rumah ... something happend ... dangggggg :-?

so nak tau what happened ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin