Sabtu, 17 November 2012

Giler FM *012*

.
baru baru ni ... anak buah aku ada mai turun sini ... so bila dia dah mai tu .. as usual dia ni ada lahh bawa barang yang aku order dengan dia ... heheheh actually bukan aku pun order tapi colleague aku yang order ... heheheh tetapi dah alang alang order sekali nyentil dengan aku punya sekali :P

tuuu dia ... benda yang kitorang order ... :D



hehehehe .... tulahhh for the info yang kat atas tu semua ada owner masing masing ... heheheheh aku beli sekali sebab ianya lain jika dibandingkan dengan yang first version ... hehehehe :P


oppss .. kat atas ni yang first version ... yang aku grab time aku berkunjung ke LegoLand last time ... lain lahh ... yang ni I luv LEGOLAND ... compared dengan yang baru ... MALAYSIA ... :D

bila ditanya ... yang stock lama ni macam dah tak kluar lahh plak hemmm so if benda ni betul ... kira rare lahh barang ni kan ... hahahahha =))

so gitulahh kisahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin