Khamis, 20 September 2012

Tiket Ke Neraka

.
kembali memblogkan diri ... kali ni aku nak review yang aku baru jer selesai telaahnya ... dari segi tajuk pada buku ni jer dah membuatkan aku untuk terus CLIK untuk membelinya ... memang style lahhh title dia ... ya tajuknya berbunyi Tiket Ke Neraka :D



memeang cool ... actually aku pun tak tahu kewujudan buku ni ... atau lebih betul lagi sebagai himpunan CERPEN yang dibukukan ... aku tahu pun bila ku duk usha usha kat online shopping LejenPress ... heheh time tu aku duk usha buku #Ketakutan yang time tu kecoh kat timeline twitter aku :P

so sambil sambil usha tu tertarik plak ngan buku ni ... terus clik ... dan setelah aku selesai baca ... tak semua dalam citer ni drag ko ke neraka ... mean still juga ada cerita cerita yang endingnya baik ... hemmm benda yang bagi aku terlalu klise kot ... tapi untuk cerpen yang bertitle Tiket Ke Neraka serta Cabang Hitam ... perhhh :D


dalam banyak banyak kata kata dalam buku ni aku tertarik dengan ungkapan 


" Jangan harap bahagia kalau diri sentiasa lupa DIA. Jangan harap syurga kalau sentiasa membeli tiket ke neraka "


so if ada kalian yang ingin buku ni lehh lahh dapatkannya maybe citerasa kalian sama macam aku ... or maybe lain ... kita mana tau kan hihihihih ... bila aku dah baca ni aku tetiba nak cari siri 001 and 002 ... :P


gitulahh kekdahnya untuk kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)


TakSangkaYer ... :-t

.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin