Jumaat, 28 September 2012

MyLittleK8 Die

.
memblogkan diri kali ni dengan citer sadis ... hari ni dengan rasminya aku akan memasukkan MyLittleK8 ke muzium ... dammed bila aku belek belek MyLittleK8 ni ... jangka hayat dia dengan aku hanya bertahan 5 tahun jer ... :(


nak buat macam mana kan ... dah tiba masanya untuk dimasukkan ke muzium ... kira lama gak lahh kan MyLittleK8 ni menjadi peneman diri aku ni ... actually banyak detail penting yang dia simpan ... aku plak bijak tak buat backup ... now ... apa pun tak bleh ... tak apalahhh :|

kalau ikutkan ... MyLittleK8 ni merupakan 3rd hphone yang aku guna since aku bermula berphonecell kira kira pada tahun 2000 gituuu ... bermula dengan Nokia 3310 dan kemudian Nokia 6510 ... :P perhhh around 12 tahun ni aku baru 4 jer phone aku ... nampak sangat aku ni bukan seorang yang uptodate pada phonecell ni hahahaha =))

jadinya ... gitulahh kekdahnya ... so as usual stayTuned for next entry dari aku ye ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin