Rabu, 12 September 2012

Hari Makan Makan

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal makan makan ... tapi bukan citer pasal aku gi jejalan cari makan pun ... makan makan kali ni more pada ala ala beraya gitu ... heheheh ;))

bermula bila aku ni yang jenis orang kata memang suka duk menyakat ... so ntah apa mimpi aku gi nyakat AbgRazi ... hahahah sajhe jer cakap aku nak mai rumah dia nak beraya ... sekali dia cakap ... kalau nak mai boleh tapi roger awal ... kalau aku main redah jerr confirm dia sediakan biskut raya jer :P

tapi kalau inform awal ... hehehehe ada lah menu yang dia sediakan ... so finally aku decide mai umah around lunch time hari ahad ... kebetulan kitorang memang standby time tu ... :) so aku bersama Daus, Fateh, Fiza, Haiza and Afni ... time lunch jer terus menuju ke umah AbgRazi :D

sampai ... seperti abgRazi janjikan ... terhidang RotiJala dengan Nasi Impit ... wow kitorang memang seronoklahh kan ... kena plak kitorang memang sentiasa menantikan RotiJala nak nak yang dijala oleh Fiza ... since si Auni dalam perut sampai lahh si Auni dah pandai berlari ... tak sampai sampai rotiJala si Fiza ni kat bilik IT :P [ matilahh kalau dia baca entry aku ni mau sentap :-SS ]

tapi memang best lahh ... kitorang tak tau lahh berapa round kitorang menambah ... seronok plak ... ini macam aku kata ngan AbgRazi ... boleh jadikan event tahunan ni ... hahahahha gelak jer AbgRazi bila aku sebut next raya aku nak mai lagi hahahaha ;))

bila semua aku rasa dah kekenyangan ... so timing pun dah macam menyuruh untuk kitorang masuk semula ke office ... so cargon ... hahaha tapi aku around kul 3 dah tak lehh handle ... bila nengok timing aku 4jam dah cukup ... terus pulang and flat tertido hahaha :P

kebetulan time tu ... si WanMuhammad ada sms kata malam tu ada kenduri potong jambul anak dia ... so aku pun decide plan ngan si Fateh and Daus untuk gi ... and plan jumpa around kul 8 malam ... so after maghrib aku pun gerak ke office untuk meet dorang and gerak ke umah si WanMuhammad ... :P

rupanya kitorang sampai agak lewat ... ialahh kitorang sampai jer semua dah start baca doa dah ... hahaha jadinya lepak luar jer lahh ... lepas tu terus menikmati makana yang dihidangkan ... heheheh :P

bila kitorang dah lepak tu ... as usual lahh sembang sembang gelak gelak ... kena plak kitorang lepak kat gazebo umah family si WanMuhammad ni ... jadinya agak jauh dari tetamu lain .. hehehe lagi pun tetamu lain kebanyakkan after makan terus cargon ... yang kitorang duk tunggu si Wan ni settle and sempat lagi duk pekena Kopi Panas ... hahahahah so tak pasal pasal around 12 gak baru cargon :)

jadinya begitulahh kisahnya ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin