Ahad, 30 September 2012

from H&M to Jalan Alor

.
ok continue citer ... after jer settle jenguk si Raif Adheem ... tetiba idea giler si Hadek muncul ... ajak lepak ngeTEH kat Genting ... dammed ... aku biasalahh ON JAH ... but cari another geng lahh jap lagi sendu jer berdua kat atas tu ... hahahaha =))

roger si Awie ngan wife dia ... kebetulan dorang ada kat SgWang ... so nak dijadikan citer ... dorang pada mulanya ON ... so kitorang decide meet kat SgWang and kebetulan si Hadek nak gi H&M untuk tukar seluar yang dia beli ... :)
 

so gerak lahh ke area Bukit Bintang ... tapi just naik satu kereta ... so naik kereta baru si Hadek ... heheheh ;)) perhhh ni yang rasa nak angkat kereta baru gak ni ... dah 2 kali aku nengok kereta ni ... memang selesa and besar ... chop chop chop dari sibuk cari kereta baru baik aku settle benda lain kan ... pakai jer Mybooku tu selagi boleh :D

so sampai kat H&M ... perhhh apakah ramainya umat kat situ ... siap nak masuk kena que bagai ... aku dah rasa erkkkkk apakahhh ... dah macam kat JPO plak dah ... nak masuk kedai kena tunggu turn :D nasiblahh si Hadek nak change barang ... kalau just purpose usha usha dah lama aku bilang ... LUPAKAN ... :P

so settle urusan si Hadek ... then roger si Awie semula ... tup tup dia kata dia lupa yang on pagi nanti dia kena gerak ke Pahang so tak jadi lahh lepak ngeTeh kat Genting ... so meet si Awie ngan wife dia kat SgWang ... time ni sempat gak aku singgah kat Daiso beli barang baik hahahahha ;))

setelah selesai ... tetiba si Hadek ajak lepak kat Jalan Alor ... dan aku pun mula mengatakan kat ner sebenarnya Jalan Alor tu ... [serius jakun dowhhh ... since aku ada FM Jalan Alor sampai laa ni aku duk pikir kat mana Jalan Alor ni vollehhh :-SS ]


akhirnya sampai gak aku kat Jalan Alor ni ... rupanya sini merupakan port makan ok ... but majoriti Chinese Food lahhh ... but dont worry ada gak masakan HALAL kat situ ... so kitorang dah tawaf hujung ke hujung and then ... cari kedai lepak makan ... dan malam tu lepak makan Nasi Goreng Cina Seafood and Sotong Goreng Tepung untuk 4 orang heheheheh :D


hemmm yang best nyer tu ... time kitorang menikmati hidangan kitorang tup tup ada tarian Naga dan Singa kat Jalan Alor tu ... and tup tup ada GangNamStyle lahhh plakkk ... heheheheh tapi aku tak pasti sempena apa tarian tersebut ... adakah setiap malam minggu memang ada show ini ... tu aku tak tau coz ni baru first time aku jejakan kaki di Jalan Alor :P



so begitulahhh bila dah selesai makan ... kitorang pun pulang ke pangkal jalan ... hahahah so Hadek ... next time kita try lagi lepak sini and try kedai lain yang kita perasan menu dia begitu tertarik menarik gitu ... hahahahha :P

gitulahh kekdahnya untuk entry kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin