Selasa, 4 September 2012

NasiLemakCikgu NewManagement

.
memblogkan diri lagi ... kali ni nak sharing citer pasal Nasi Lemak Cikgu ... actually dah lama aku ngan housemate aku tak gi breakfast kat sini ... almaklumlahhh bulan puasa katanya ... dan for your info last sekali kitorang gi pun ... memang last lahh for oldManagement .. korang lehh baca kat entry ini :)

so ahad lepas ... before aku gi bertugas [motipkan ahad pun aku kerja nak buat macam mana demi tugasan ] so sempatlah aku ngan housemate aku gi breakfast kat Nasi Lemak Cikgu yang kini under new managment ... :)

lagipun kitorang nak juga CubaTryTest new management nyer service macam mana ... dari segi rasa ... presentation ... dan layanan ... wahhh dan dan jer lahh kan ... almaklumlahhh kalau before this hampir every week kitorang mesti mai breakfast kat NLC setiap weekand .. :D

setelah habis selesai menikmati breakfast kitorang ... apa yang aku lehh katakan ... hemmm rasanya memang tidak seperti before this ... cuma apa yang aku rasa ok just nasi dia kali ni berlemak sikit compare dengan before this ... but ayam ... sambal ... semua bagi aku before this lagi better ... termaksuk Nescafe Tarik :(

dari segi presentation ok lahhh ... wahhh ko ingat ni apa pertandingan makanan ke apa ... and service pun ok ... cuma ialahh rasa tu ... maybe before this nyer ramuan lain kot ... ntahlahhh ... tapi if kalian nak rasa sendiri tak salah untuk ke sana ... ini pendapat aku dan rasa mengikut tekak aku jer lahh ;))

apa apa pun selamat maju jaya buat NLC ok ... maybe kami masih lagi rindu masakkan lama kot ... dengan limpahan sambal yang kalau time kitorang banjir semacam jer ... dah macam makan nasi lemak banjir pun ada hahahahhaa semua tu NOSTALGIA ok ... :D

jadinya ... inilah citernya .... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin