Jumaat, 14 September 2012

my birthday cake

.
memblogkan diri lagi ... kali ni citer pasal aku dibelanja KEK BIRTHDAY yang ditunda hampir sebulan ... ialahh time bday aku time tu bulan puasa ... so myHOD promise nak belanja kek after bulan puasa ... so semalam after lunch time tup tup ada KEK kat meja :P

tetiba aku rasa terharu ... volleh ... hahahahha nak tiup and potong kek pun ala ala segan bagai ... hahahaha ... tapi bukan selalu pun lagi pun just dengan geng IT jer kan ... apalahh sangat dengan dorang ni ... heheheheh :P

ohhh lupa nak inform ... myHOD sponsor Kek Chocolate Strawberry ... hehehe nengok tu ... memang marvelous lahhhh kitorang siap makan makan kat workstation masing masing ... memang best cuma tak ada lahhh aktiviti duk baling baling kek ... almaklumlah celebrate bday ni pun 1bulan lambat hahahah =)) lagi pun dari duk buat macam tu baik ngap jer kannn membazir ok kalau duk buat aktiviti macam tu :P

apa apa pun aku nak say Thanks a lot to MyHOD Kak Z ... serta cliq cliq IT ... kerana sudi celebrate my bday ... siap nyanyi bagai ... rasa terharu ... pada geng geng lain yang sesama menghabiskan kek ni ... aku rasa seronok plak ... hopefully next year if aku still kat AntaraBandar ada lagi majlis seperti ini wahhh demand ... ;))

so gitulahh kekdahnya citer untuk kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin