Jumaat, 21 September 2012

15th of Ise

.
kembali memblogkan diri ... kali ni aku nak sharing aktiviti yang aku ngan clix aku buat baru baru ni ... pada awalnya planning ni aku ngan si Daus jer ... just sembang sembang ... cam menarik kalau dapatkan kenakan Abe ni ... :P

so if aku berdua memang agak sukar lahh ianya nak menjadi ... so aku ajak sekali si Fateh ngan Din ... baru nampak meriah ... niat hati nak ajak lagi ramai ... tapi takot terkantoi plak ngan owner kan .. so tak jadi surprise lah nanti ... :D

so segalanya bermula dengan chantek sekali ... tapi biasa lahh tetiba ada gak halangan nyer ... hahahaha sampai satu time tu aku sendiri dah mati kutu macam mana nak cover benda ni ... tapi alhamdulillah .. akhirnya apa yang kitorang rancang menjadi ... serius kalau diingatkan kembali sampai laa ni aku tergelak memikirkan nya ... ;))



tuuu dia ... well mesti korang akanb tertanya ... apa sebenarnya event ni kan ... nak kata celebrate bday si Abe ... memang tak lahh bday dia bukan bulan ni ... heheheheh sampai dia sendiri blur blur ... bila tetiba nampak Fateh, Din ngan Daus mai rumah dia siap bawa makanan dan kek ... :-SS

time kotak kek dibuka ... si Fateh menjalankan tugasnya cucuk lilin kat kek tu ... dan time tu si Abe masih blur blur ... Akak lagilahh langsung tak tau apa citer kann ... cuma perhatikan jer gelagat kitorang ... ;)) time tu lahh aku tepuk bahu Abe dan aku salam and wish kat dia ... Selamat Ulang Tahun Ke 15 ... hahahahahah terus dia rasa nak tendang aku .... hahahahahah =))

so .. nak tak nak dia kena tiup lilin and potong kek tu ... heheheh ... bila dah rasmi ... apa lagi ... time for makan makan lahh ... so kitorang pun makan makan ... finally barulahh mereka tahu apa sebenarnya event ni ... Akak siap tersenyum dengan kitorang coz duk suprisedkan Abe ... ;)




hemmm ... bila dah kenyang masing masing ... lepak lepak borak borak ... hahaha sambil gelak gelak ... serius lahhh ... aku sendiri tak caya benda ni boleh berjaya ... hehehehe walaupun aku padamulanya tadi pun agak kalut gak macam mana nak makesure si Abe ni tak kluar rumah gi beli makanan ... hahahahah tapi alhamdulillah ... semuanya settle cuma aku tak sempat nak halang Akak jer dari tanak nasi :| sorry kak ... MAAF

bila dah selesai kitorang pun cargon balik ke pangkal jalan ... well pada Abe ... aku nak wish Selamat ... harap harap ko mampu sampai ke 2O ... if ada insyaALLAH ada lagi lahh kejutan untuk kau ... itu pun kalau aku still ada lahh ... :-SS

so gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

** janganlahhh ada yang sentap kalau terbaca entry ni ... dan janganlahhh entry ni terkantoi ngan Abe ... mau aku kena lenyek ngan Turbo dia ... :-SS

TakSangkaYer ... :-t
.

2 ulasan:

Kopi Susu berkata...

mmg tengah SENTAP nihhh....!!!! SUKAHATi kau xhajak aku kannn....;(

KeMatZ berkata...

hahahahah .... kalau ko join mau kecoh satu company ... tak apa next time ko join ye ... kalau ada lagi :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin