Sabtu, 29 September 2012

First Experience with JetStar

.
kembali memblogkan diri ... kali ni sekali lagi aku nak sharing pasal citer experience aku ... dan untuk entry ni experience aku menaikki pesawat JetStar yang telah menerbangkan aku ke Singapura baru baru ni ... :D


ok .. bermula dengan keselesaan ... aku rasa still sama juga dengan AirAsia dan FireFly [itupun pesawat boeing kalau ada yang sempat merasa lah :D ] coz aku rasa sit dia memang ngam ngam untuk mereka yang berbadan besar seperti aku ni :P

dari segi service ... well naik dari KLIA ... so service pada mula ok lahh semua ... but time dalam pesawat ... aku rasa ada service dia yang aku kurang berkenan ... untuk pengetahuan ini terjadi untuk flight kitorang ke Singapore ... ada lahh satu pramugari ni ... dammed dengan kekwatnya dia serahkan form nak masuk Singapore tu kat member aku ... :-?

ialah kejadian tu terjadi pada member aku kot ... yang duduk kat row sebelah kan ... apa salahnya ko hulurkan and makesure customer ko tu dah pegang ... ni tak dia past and terus blahhh .. dah jatuh macam tu jer form tu kat customer ... perhhh kalau benda tu terjadi pada aku memang dah keluar carutan dah ... memang sia sia ko kena maki ngan aku dengan service yang bagi aku rude sangat 

ok abaikan citer pasal pramugari tu ... citer pasal makan makan ... makan makan memang tak ada coz kitorang tak order pun ... heheheh coz kebanyakkan nyer dalam Sin Dollar ... and ada rasa was was gitu hehehheh ;))



time penerbangan pulang Alhamdulillah ... tak ada pekara yang tak disenangi berlaku ... even pramugari dan pramugara untuk penerbangan pulang plak semua ala ala ringan senyum ... and polite sangat ... ini macam lahh yang kita mau ... :D

so jika ditanya aku ... adakah aku akan naik lagi JetStar ... bagi aku if ada tiket murah ... akan aku naik lahh ... if mahal sorry to say ... hahahahahha volleh ... pasal service pramugari tu bagi aku nasib bukan aku yang kena lahh ... member aku yang kena ... maybe after this dia lebih polite kot ... and tau etika kerja dia :)

so gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin