Khamis, 13 September 2012

Somtam Mangga

.
malam tadi ... time aku duk standby kat workstation aku ... tup tup aku dapat sms dari Abe ... kata nanti jumpa dia ambik SomTam ... erkkk dan dan jer Abe ni ... padahal aku just memain jer kata nak pekena SomTam lagi ... tup tup Akak buat untuk aku hahahah aku orang dah beri aku grabbbb jer lahhh :D


cuma kali ni Akak buatkan Somtam Mangga ... kebetulan kat umah Abe ada mangga kan ... so gigihlahh si Abe ni petik mangga tu .. hahahaha memandangkan Akak tau aku ni tak berapa nak in sangat dengan sayuran so dia tak letak lah sayur sangat macam time dia buat Somtam Betik before this ... heheheh :P

rasa ... perhhh pedas memang malatop lahhh ... tapi pedas pedas aku tak reti reti plak nak stop kan ... ngap ngap gak ... heheheh ;)) ni yang tetiba rasa nak request lagi ni ... tapi bukan masa terdekat ni lahh ... bagi lama sikit ... baru kita request lagi hahahah tak pun tunggu after Colek Perut yang direquest berjaya baru kita plan lain hahahha [
ni kalau Abe baca mau dia smack aku ... demand plak dah ;)) ]

so gitulahh kisahnya pada Somtam Mangga ... kalau ada diantara kalian yang nak try buat ... korang google jer rasanya ada cara cara nak buat ... hehehehe nanti lehh lahh past kat aku sikit ... hahahah dan dan jer kann =)) so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin