Isnin, 17 September 2012

Gangguan

.
kembali memblogkan diri ... kali ni aku nak sharing pasal buku Gangguan ... erkkk actually buku ni if tak silap aku dah beli lama dahh ... last year kot rasanya time Frinjan24 kot ... tapi baru baru
Linkni time aku duk usha usha buku buku aku yang still tak terusik baru aku perasan buku ni pun aku tak usik lagi :-SS

memandangkan aku rasa macam bersalah plak tak mentelaah buku ni ... so aku layankan jer baru baru ni ... dan Alhamdulillah habis sudah aku telaah ... dan as usual keluaran Sindiket Sol-Jah memang jarang mengecewakan hehehehe :P

setiap penulis yang terlibat dalam menjayakan naskhah Gangguan ni semua ada cara tersendiri dalam penulisan ... hehehe dan antara banyak banyak cerita dalam Gangguan ni aku tertarik dengan citer by Fikri Kacak yang bertajuk PAGAR ... perhhh andaikata ianya benar benar berlaku ... memang scary marry lahh ye :-SS

so aku pun tak sure sama ada Gangguan ni still available lagi or not but apa yang aku usha kat blog Sindiket Sol-Jah belum lagi Sold Out ... so boleh lagilahh if ada kalian yang ingin memilikinya untuk bahan bacaan kalian ... :D

gitulahh kisahnya ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

1 ulasan:

Unknown berkata...

Assalam bang... sudi tak menjual buku ni? hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin