Sabtu, 29 September 2012

Ketakutan

.
memblogkan diri lagi ... kali ni nak sharing pasal bahan bacaan yang aku baru jer habis telaah ... dan kali ni merupakan buku keluaran Lejen Press yang bertajuk KETAKUTAN ... :-SS


bila aku perhatikan kat TL Twitter ramai yang duk kecoh pasal buku ni ... membuatkan aku pun terjebak dan usha usha Lejen Press ... and tak pasal pasal aku tershopping online ... vollehh :P

bila buku ni dah dapat ... aku duk baca comment pada cover belakang buku tu ... membuatkan rasa ketakutan aku nak membaca buku ni menjadi jadi plak ... bukan takut pasal cerita ... takut cerita dalam buku ni langsung tiada perasaan .. hahahah =))

bermula dengan baik, Pesan Lisa dapat memberikan rasa ngeri baca buku ni nak nak kalau ko dalam keadaan menyendiri kan ... hahahaha nak nak kalau baca time malam kat workstation ko ... maklumlah ko sentiasa mode standby ... tapi masuk jer chapter or entry yang ke 5 aku dah mula rasa .. apakahhh ... dan mula dah rasa hemmm :(

tak pasal pasal aku tutup ... and baca bila ada masa lapang jah .. and akhirnya habis gak aku baca ... ialahh tak baca sampai habis tak feel lahh kan ... walaupun feel takut aku tu dah hilang ... hemmm dan terus aku rasa ntahapapantah comment kat belakang buku sambil tersenyum keji yang mampu aku lakukan :|

but dont worry maybe itu pendapat aku ... mungkin cerita cerita nya tak berapa nak in kot ... almaklumlahhh lagi ni buku gabungan kan ... so tak semestinya semua cerita dalam buku tu best ... dan aku tak mention pun semua tak best ... cuma tengah tengah tu memang bosan ... ending ending ok balik ... tu yang habis gak baca tu :D

so kalau ada yang nak grab buku ni ... gi lahh cari kat event event Lejen Press tak pun beli jer secara online macam aku ... tup tup sampai jer ... hehehehe :D

gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin