Khamis, 27 September 2012

Mini Figures Series 7

.
kembali memblogkan diri ... dan kali ni nak sharing pasal hobi baru aku ... hehehehe :D ni semua bermula lepas aku mengunjungi LEGOLAND dan tup tup dapat idea pasal mini figures ni ... so since dari hari tu ... dengan bantuan anak buah aku mula lahh aktiviti mengumpul Mini Figures Lego ni :)

   
memandangkan tadi aku gi jejalan kat Toys R Us tup tup aku ternampak mini figures ni ... dan yang series 7 punya ... so aku pun apa lagi grab dalam 6 packet ... heheheh sebagai permulaan ... dan hasilnya seperti di bawah :D

 

hemmmm ni yang aku tak sabar sabar menanti stock dari anak buah aku plak ni ... hehehehe dan tadi time kat Toy R Us aku ternampak satu Lego ni .. perhhh kalau ikutkan hati memang nak grab dah ... tapi bila nengok price dia ... fikir 4 5 kali gak ... takut tak pasal pasal after that aku makan pasir .... :(

tak apa .. tu merupakan target aku nanti ... ini macam kena OT lebih ni .. hahahaha ... untuk dapatkannya ... itu pun kalau ada lagi ... ntah ntah SOLD OUT ... dammed :((

so gitulahh kekdahnya untuk entry kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin