Ahad, 30 September 2012

jenguk Raif Adheem

.
kembali memblogkan diri ... tadi petang finally sempat gak aku gi jenguk si Raif Adheem yang dah nak masuk 2 bulan 5hb ni nanti ... ohhh Raif Adheem merupakan putera pada Romanoff and Zie ... hehehe 

ini kira nasib si Hadek plan ajak gi ... sembang sembang sampai gambang kat FB ... dan akhirnya hari dinantikan ... aku just roger OK ON ... dan aku pun habis jer kerja [ kerja kawww hari sabtu pun kerja ... what tha life :( ] terus cargon ke rumah Zie ... sorry Zie aku tak bawa apa apa for your baby .. :-SS



tuuu diaaa ... Raif Adheem berada di pangkuan Uncle Kematz ... heheheh dan paling best ... si Raif sempat hadiahkan something kat Uncle Kematz dia ... hahahah nevermind berkat untuk Uncle tu ... 

dan salah satu benda yang aku kagum and jakun ... ialahh cuba nengok bengkung si Raif ... chomelll kan ... tinggal zip jer ... tak perlu berbalut balut bagai ... heheheh sekarang ni semua uptodate kan ... dan senang jer ... :P

so biasalahh aku ngan Hadek kalau jumpa si Zie ... macam macam lahh kitorang sembangkan ... tup tup ... malam dah ... hahah so memang time untuk goTogo lahh kan ... :D

so pada Zie and Manoff tahniah dengan kehadiran Raif Adheem ... nanti if kitorang ada masa lagi kitorang mai jenguk lagi ... hahahahha so boleh lepak lepak pekena Pizza ... ngiarkkkk :-SS

gitulahh kekdahnya untuk entry kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari iols ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin