Khamis, 20 September 2012

Boleh atau Tidak

.
siang tadi ntah apa mimpi aku ... time duk lepak lepak tetiba ada sesuatu pekara yang bermain di minda aku bila ada yang bertanya boleh atau tidak ... mean bagi aku Yes or No ... :D




    
so ... pada aku senang jer nak tau sama ada boleh atau tidak pada sesuatu jawapan itu atau yes or no kan ... if wujudnya perkataan seperti KALAU ... TAPI ... dan pelbagai alasan yang muncul ... apa maksudnya ... pada aku senang jawapan nyer ofcoz lahh TIDAK BOLEH atau NO ... kan .... :-/

kalau Boleh or Yes ... tak perlulah ko nak huraikan panjang lebar bagaikan ... just simple bila ditanya Can or Not ... sekiranya kau rasa tiada apa pun alasan ko nak beri haruslah jawapan Boleh or Yes kan ... tapi kalau dan keluar ayat macam ni Boleh ... tapi kenalahhh dum dam dum dam dum .... Yes but hemmmm bla bla bla bla kan ... so apa sebenarnya yang kau rasakan ... OREN ... ehhh salah apakah aku ni tetiba masuk oren ... so bagi aku jawapannya Cannot or enggak bisa ... :P

ntahlahh aku pun tak tau kenapa tetiba aku nak buat entry ni ... ntahlahh abaikan jer lahh if ada yang tak paham ... tak payah peningkan kepala nak cuba paham ... buat buat paham pun volleh ... heheheh :-SS

so as usual stayTuned for next entry dari aku ;)

** damgemed aku tak suka blogr baru ni punya format ... maybe baru lagi kot kena plan plan kayuh fahamkan ... dammed :(

TakSangakaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin