Isnin, 1 Oktober 2012

Jusoh Turbo by Aisa LingLung

.
memblogkan diri lagi ... dan kali ni sharing citer pasal label Bacaan plak ... gittuuuuu ... :D dan untuk kali ni aku baru jer selesai mentelaah Jusoh Turbo hasil penulisan Aisa LingLung ... jap aku kurang pasti actually dah berapa buah buku yang Aisa Linglung ni hasilkan ... :-/ [dengan harapan dia sudi comment dan inform coz aku nak kumpul koleksi penulisan dia volleh itupun kalau dia jenguk sini :D ]


setelah selesai ... apa yang aku leh katakan ... tak rugi aku memilikinya ... walaupun pada mulanya aku main click jer nak beli buku ni untuk cukupkan order aku time bershopping online kat LejanPress ... then aku beli sebab penulis dia coz before this aku ada 2 buku beliau ... Sengih Kerang & Sperma Cinta :D

serius aku pun tak sedar tup tup ending dah ... then bila dah ending baru aku tau 2 cerita yang ending disatukan ... perhhh memang style :) so pada sesiapa yang nak try grab buku ni lehh lahh dapatkannya kat LejanPress ye ... 

gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin