Isnin, 8 Oktober 2012

Gino's Pizza Pasta & Fusion

.
memblogkan diri kali ni aku nak sharing citer makan makan ... kebetulan semalam time aku duk lepak lepak tetiba ajhe dapat whatsapp dari cikLolly ajak ngetest kat restoran Italy ... 

memandangkan aku memang no idea time tu ... so aku ON jah ... dan malam tu aku pun fefeeling ala alan Gianluca Zambrotta gitu ... hahahahah tetiba teringat panggilan budak budak resident panggil kata aku hahahaha :P


Restoran Italy yang dimaksudkan tu ialah Gino's Pizza Pasta and Fusion yang terletak kat Hulu Langat ... selain aku ngan cikLolly si Hadek pun join gak ... kalau bab bab ngetest tempat makan ni memang biasanya kitorang bertiga jer ... ON ajhe kalau ada port baru ... :P



nengok pada port ni memang menarik ... tempat agak privacy ... tapi tu lahh jauh ke dalam kan ... hahahahah mean bukan lahh kat area town ... tapi untuk gathering memang sesuai lahh ... hehehe menu pun not bad ... ada macam macam dan tak susah sangat pun nak buat pilihan heheheh ;)



so bila citer pasal menu ... kitorang order Pizza Haiwaian ... ni kira sharing bertiga ... aku plak order Spaghetti Bolognese Chicken ... rasa boleh tahan lahhh ... nak kata sedap sangat sampai ko nak potong jari pun tak lahh juga ... kira OKLAH ... bagi aku lahhh .. :D

selain dari menu tu ... si cikLolly and Hadek order Carbonarra .. kitorang juga turut order Tiramisu sebagai pencuci mulut ... ala sharing gak bertiga ... tak yah gigih nak order sorang sorang hahahaha :P price untuk menu kitorang malam tu pun tak lahh mahal sangat kira standard price lahh ... :P

so if ada kalian yang ingin try ... lehh lahh gi usha usha kat Hulu Langat ... jalan nak menuju ke Sg Tekala sana ... heheheh tak jauh pun dari simpang Balai tu ... cari jer sure dapat jumpa ... but tempat dia memang selesa ... as aku mention kalau nak buat gathering amat sesuai sangat ok cuma tu lahh macamlah semua orang gigih nak mengexplore tempat tempat yang jauh ke dalam ni ;))

gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin