Khamis, 4 Oktober 2012

Giler FM *011*

.
memblogkan diri lagi ... kali ni entry Giler FM ... hahahha kalau dah nama pun peminat tegar FM kan ... so haruslah entry Giler FM ni still wujud ... :D

so untuk kali ni aku nak sharing ngan korang FM FM yang aku sempat grab time aku gi jejalan di Kota Singapura baru baru ni ... dan for info FM kat bawah ini memang untuk koleksi peribadi ye ... bukan untuk pemberian pada clix ... tapi last time tu ada gak aku beli tapi tak sempat nak snap gambar ... hahahahha ;))

so kat bawah ni lahh antara FM yang aku sempat grab :-SS




FM kat atas ni ... aku sempat grab time aku gi jejalan kat Chinatown and Bugis Street ... :D


FM atas ni plak ... aku grab time aku gi layan Night Safari and Singapore Cable Car ... :D


FM yang ni tak yah xplain lahh kan ... surelah aku grab time aku gi ke Hard Rock Cafe ... satu kat town Singapore satu lagi kat Sentosa ... tu lahh yang kat airport jer aku tak sempat nak grab ... so akan diusahakan nanti :P




dan yang last ni ialah koleksi FM yang aku grab kat Universal Studion Singapore ... serius kalau ikutkan nafsu FM aku banyak lagi aku nak grab ... kalau boleh semua jenis ... tapi apakan daya ... ketebalan wallet aku tak mengizinkan ... so hanya ni jahh yang mampu aku grab ... :D

so gitulahh kisahnya untuk entry giler FM kali ini ok ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin