Isnin, 29 Oktober 2012

Adoiyaiii

.
tengah aku serabut duk settlekan job yang macam ntahapapantah ... nyambil nyambil usha FB ... tup tup ada member aku post pasal summons PDRM or application Summons PDRM thru Android ... :-SS

so aku ntah apa mimpi ... tup tup aku pun gi download application tu kat phone aku ... bila dah settle download ... bohonglahh kalau tak nak check summons sendirikan ... so aku pun dengan slumber keyin IC number ... and tanpa diduga ... ini yang keluar ... :((



ammbikkkk kauuuu ... tak pasal pasal ... ada satu summons ... DAMMED lahhhh .... memang spoillll sungguh ... hemmm nak buat macam mana kan ... benda dah terjadi ... siap ada GAMBAR lagi ... choiii sungguhhhh .... apalahnasibku ni ... :(

so nak buat macam mana kan ... redha jer lahhh ... so gitulahh kisahnya untuk entry kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku ... ;)


TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin