Isnin, 15 Oktober 2012

Bumble Bee

.
kembali memblogkan diri ... memandangkan tadi aku macam tak boleh nak tido ... so aku decide nak build aku nyer Bumble Bee yang aku grab sama sama ngan Mirage baru baru ni ... heheheh :D



konsep sama jer ... aku bukan semua packing ... satukan dan mula memasang satu persatu ... dammed untuk Bumble Bee ni agak mencabar lahh plak ... coz dia ada part part sebelum akhirnya ko gabungkan semua untuk menjadi Bumble Bee ... :)


dan akhirnya .... siap gak ... hahahahha tetiba aku semakin seronok plak duk kumpul lego transformers ni ... ni yang ada teringin nak gi grab lagi ni .... hahahah =))

ni yang rasa nak buat OT banyak banyak and grab benda ni ... hahahaha giler lahh kalau mak aku tau ni ... memang confirm aku kena ceramah bagai .... :-SS

so gitulahhh kekdahnya untuk entry kali ni ... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin