Isnin, 15 Oktober 2012

ohmaigad !!!

.

hemmm ... aku tak tau kenapa hari ni ... aku ala ala mengalirkan duit ala ala macam mengalirnya air di sungai ... hahahah tak bleh blahhh ayat ... dan aku tak tau kenapa tapi aku rasa puas plak ... atleast hilang rasa not in mood aku .... ntah lahh hahahaha =))

serius tadi seharian aku rasa macam ada something wrong somewhere yang tak kena dengan jiwa aku ni ... so aku nak cuba coolkan jiwa aku ... tak pasal pasal aku dah teronline shopping .... hahahahah :-SS

lepas tu ntah apa mimpi ... after office hour ... aku tetiba rasa malas bangat nak stayback untuk OT ... lalu aku blahhh jer macam tu ... perasaan tak menentu aku tu kembali mai lagi ... serius time macam ni ... aku memang lebih gemar bersendiri ... tu yang tup tup aku terbelok masuk ke dalam Pyramid ... :-?

bila dah kat Pyramid memang bohong lahhh kan ... if aku balik lenggang kangkong kan ... kena dengan mood yang macam haram jadah ni ... tup tup ada ajhe yang aku grab ... dammed tetiba aku dah kena penyakit nak hilangkan stress dengan shopping .... hahahaha =))

ohh nak tau apa benda yang aku beli ... nanti aku sharekan ye ... bila tiba pada masa dan entry dia ... hahahaha so as usual stayTuned for next entry ye ... ;)

apalahh nak jadi ngan aku ni ... dah seminggu dah ni jiwa tak menentu ... :-/

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin