Ahad, 14 Oktober 2012

Mirage

.
kembali memblogkan diri ... kali ni aku nak sharing pasal benda yang baru baru ni aku grab time jiwaku kacau .... hahahha tak bleh blah ... so memandangkan aku memang tengah blank ... so aku pun apa lagi selesaikan benda alah ni untuk menjadi seperti yang sepatutnya ... apa ayat aku cuba create ... aduhhh serabut lah plak :P



hemmm bila aku dah buka paket by paket ... then finally aku longgokkan dalam kotak ... lalu bermula lahhh sessi memasang lego MIRAGE aku ni ... dan alhamdulillah ... finally Mirage aku sudah siap hehehehe :D


actually... aku still tertanya tanya ... Mirage ni yang mana satu ye ... hahaha macam kurang popular gitu ... no wonderlahh price dia pun murah ... hahahaha tapi apa ada hal ... aku grab pun sebab nengok dia ada minifigures ... motip sangat kan hahahah :P

so gitulahh citer pasal Mirage ... don't worry nanti aku sharing pasal BumbleBee plak yek ... heheheh .... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin