Khamis, 11 Oktober 2012

bila jiwa kacau

.
entry kali ni nyer title tak bleh blah ... tapi itulahh hakikatnya bila jiwa tengah kacau ... aku cuba membingitkan telinga ku dengan bunyi bunyi yang membingitkan dari mendengar ayat ayat harapan yang ntah apa apa ntah ...

dan bila ianya makin menjadi jadi ntah kenapa aku dengan lonely nyer bergerak sendirian ke TOYARUS ... perhhh dan dengan tidak berfikir panjang grab benda bawah ni ... :-SS


walaupun salah satu tu memang telah ku pendam lama and menjadi target tapi macam mana aku boleh grab another one tu ... ni lahh bila jiwa tak berapa best ... aku biasanya tak fikir panjang ... hahahahha ... but bila aku dah grab ... aku kembali cool ... 

tetiba aku duk terpikir ... adakah benar kalau jiwa tak best ko gi shopping sure akan cool ... hahahah ye ke ... [ please jangan nak cuba jadi penghukum mengikut emosi ] time aku jejalan usha usha another barang ... one of ABClix aku roger ... ajak lepak makan :-?

memandangkan jiwa dan kembali reda so dah ok kot untuk kembali bercampur dengan masyarakat ... cehh ayat ... maksud aku ... aku tak perlu time untuk keseorangan ... wahhh macam kepala lutut ayat aku ni hahahah so memang perut tengah lapar ... terus ON :D

sampai AntaraBandar ... si enPozan, enFateh dan CikWahida dah terjegat menanti kehadiran aku ... then terus gerak kononnya nak pekana burger bakar kat puchong ... tapi apakandaya ... sesampainya kat sana ... tutup plak ... hahahahha tak ada rezekilah buat kalian ye ... heheheh atleast aku dah pernah try ... cuba usha sini :D



aku tak tau apa yang merasuk aku time tu .... selain Mee Kuah Ketam aku boleh lagi order Kacang Pool yang aku dah lama tak rasa ... hahahahha but tu lahhh ... rasa untuk kedua dua ni agak biasa biasa jer tak ada lahh menarik mana ... xpecially Mee Kuah Ketam tu ... hemmm biasa sangat ... memang concept CubaTryTest lahh kekdahnya ;))

Kacang Pool plak macam tak berapa nak ummmphhh macam Kacang Pool Aji errhhh ada lagi ker Kacang Pool Aji tu ... heheheh setahu aku yang kat Damansara dah tutup ... :-?

so selesai melantak ... kitorang pun pulang ke pangkal jalan ... aku terus balik rumah ... dengan niat hati nak lahh pasang BumbleBee tu ... sekali buka ... dammed mata dah berat ... terus aku tutup balik and landing ke katil ... =))

so gitulahh kisahnya untuk entry kali ni ... nanti if aku dah siap build bumble bee and mirage aku tu ... aku akan sharing nanti ye ... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin