Khamis, 18 Oktober 2012

Mini Figures Series 3

.
kembali memblogkan diri ... if korang perasan kat entry entry aku before this ... ada mention yang aku tershopping online kan ... hahahaha dan tadi petang .... memang cantek lahh barang yang aku beli thru online tu sampai ... nak tau apa dia ... :D


tuuuu diaaaaa Minifigures Lego Series 3 .... hahahhaha serius entah macam mana hari tu ... aku boleh plak terclick BUY NOW ... hahahha dan akhirnya ... ini lahh hasil dia ... COMPLETED SET ok ... :P


cool jer kan ... ada 16 Minifigures .... dan ni merupakan Series 3 ... buat masa ni aku ada Series 6,7 dan 8 ... tapi itupun tak lengkap ... ni yang rasa nak lengkapkan dulu 3 series ni before aku cari series lain ... tapi masalahnya ada lagi ke series lain ye ... kalau ada sure price dia ... boleh jatuh rahang kau :-SS

so gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... if korang nak tau apa benda plak aku grab time kat Pyramid seperti mana aku mention dalam entry yang sama seperti citer aku terclick minifigures ni ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin