Jumaat, 5 Oktober 2012

KontraDiksi

.
kembali memblogkan diri ... kali ni aku nak sharing pasal dvd yang aku baru grab baru baru ni ... so tajuk citernya Kotrandiksi sebuah filem gabungan arahan oleh Aloy Paradoks dan Nazri M Annuar ... :D


hemmm actually filem ni merupakan filem budget yang hanya menggunakan camera DSLR sajhe ... cool kan ... dan citer nya mengisahkan dua orang gadis yang berada dalam ruang kawasan dan persekitrann yang sama ...

mereka saling tahu antara satu sama lain cuma mereka tidak pernah cuba untuk lebih kenal lebih rapat ... Mira seorang pelukis yang sedang cuba untuk mencari pelalian manakala Fynn merupakan busker yang keliru dengan kehendaknya tetapi mempunyai keinginan yang kuat ... :D

so aku nak citer panjang pun macam tak berapa nak best kan ... so if korang nak tau citer selanjutnya korang bolehlah dapatkan dvd ni di event event yang ada jual dvd ni ... tak pun korang beli jer macam aku kat FIXI online shop ... hehehhe senang bayar then tunggu jer barang sampai ... tak pun korang usha kat sini Kontradiksi =))

so sebagai selingan aku tepek gak lahhh teaser untuk DVD ni ... so layankan jer lahh ye ;))


so gitulahh kekdahnya ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin