Jumaat, 19 Oktober 2012

Mini Figures Series 6

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal collection mini figures aku ... dammed aku tak tau lahh since bila aku tetiba minat nak kumpul mini figures bagai ni ... hahahah ni mesti since aku gi LegoLand lahh ni ... ahhahahaha tak bleh blah =))

ok tutup citer pasal since since bila bagai kelencut semua tu ... now citer pasal minifigures plak ... kali ni nak citer pasal series 6 ... kat bawah ni merupakan minifigures yang dibelikan oleh anak buah aku yang chomel yang kerja kat legoland tu ... :D


cool kan ... siap ada yang lebih ... heheheh tapi tu lahh benda ni belum lengkap lagi pun ... hahahah so memandangkan aku baru baru ni ada grab Completed Set Series 3 ... so aku rasa macam terpanggil panggil untuk melengkapkan Series 6 yang just tinggal 4 jenis jer lagi ... :)

so aku aku pun mula lahh google and tanpa fikir panjang ... terus jer click button and tanpa disedari teronline shopping hahahah tak bleh blahh ... and kelmarin tup tup benda yang dinanti nantikan tiba digengaman aku ... :P



hemmm tu dia ... 4 minifigures yang bakal melengkapkan Series 6 aku ... memang style lahh kan ... dan akhirnya ... dengan bangganya aku mengatakan ... Series 6 COMPLETED ... :D


tuuuuu diaaaa lengkap ke 16 16 jenis untuk series 6 ni ... hemmmm walaupun kalau korang perasan ada beberapa minifigures ni yang macam kureng dia punya accessories dia ... heheheh tapi tak ada hal lahhh nanti if aku bosan bosan ... aku beli lahhh yang lengkapnya ... buat masa ni ... ala ala macam tak nampak jer kekurangan itu :P

so gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... so misi aku after this ialah nak lengkapkan Series 7 dan 8 before aku mula intai intai jeling jeling minifigures series or type yang lain ... hahahahha :-SS

jadinya ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin