Selasa, 9 Oktober 2012

Laut Lebih Indah Dari Bulan by NamRon

.
memblogkan diri again ... kali ni nak sharing pasal buku yang aku baru jer habis selesai ... buku yang aku grab dari MerpatiJingga heheheheh buku yang bertajuk Laut Lebih Indah Dari Bulan by brother NamRon :D


actually buku ni menghimpunkan 5 skrip teater arahan bro NamRon ... dan teater tersebut bertajuk seperti MatDerihKolaPerlih, Proses, Lembu, Aku Nak Jadi Bintang dan Laut Lebih Indah Dari Bulan ... :)

setelah aku baca ... buku ni ... aku dapat bayangan alangkah seronoknya andaikata aku berpeluang untuk melihat secara live persembahan teater ni ... yang mana teater ini telah pun dipentaskan sebelum ini ... mungkin time pementasan ini aku masih belum berkecimpung dalan dunia menonton teater ni :-SS 

tapi bila aku baca pun aku dapat bayangkan bertapa menariknya jalan cerita yang cuba disampaikan oleh bro NamRon ni ... dan dalam kelima lima skrip tersebut aku cuma kurang ngerti dan maybe aku ala ala confuse pada skrip bertajuk Proses ... erkkkk ntahlahh maybe aku slow kot untuk skrip tersebut :P

tapi apa apa pun aku rasa tak rugi plak aku memiliki naskah Bulan: Antologi Skrip Teater NamRon ini ... ini kalau teater teater ni ada dalam bentuk DVD confirm aku akan grab ... serius ... boleh gak aku layan kan walaupun bukan secara live ... tapi ada ker persoalannya ... itu kena tanya owner lahhh :)

jadinya ... itulahh kisah entry kali ni ... if ada yang nak memilik naskah ni boleh lahh usha usha kat Merpati Jingga ... or maybe kat event event yang ada menjual buku ni ... :D

so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

** tertanya tanya kot kot Merpati Jingga tak nak produce DVD Tylckoouns ... heheheh :-?


TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin