Isnin, 1 Oktober 2012

Aku Rindu 90's

.
memblogkan diri lagi ... dan sekali lagi aku nak sharing pasal bahan bacaan yang aku baru jer selesai baca ... serius habis ajhe aku baca buku Jusoh Turbo aku terus grab Aku Rindu 90's penulisan Wan Shafiq :D


serius talk ... habis jer aku telaah buku ni ... tetiba memang timbul perasaan rindu pada zaman zaman 90's ni ... so if aku lahh 90's ni more zaman zaman aku di Unijaya sana ... dammed serius teringat kembali zaman zaman mandi parit ... tangkap ikan ... cari spider ... mandi tasik ... dan banyak lagi lahh ... dammed aaahhh 

dalam buku ni pun ada beberapa citer yang mengimbau kembali zaman zaman dulu antaranya kisah main bola guna kertas kotak yang dilipat ... hahahha ni serius abang aku ada main benda ni ... dan aku selalu menjadi penjahanam time dorang tengah gigih main benda ni ... tapi tu dah macam 80's plak hahahahah :P

bila citer pasal Kurt Cobain ... memang zaman dia lahhh serius siapa yang tak ada Kaset Nirvana zaman tu ... walaupun aku tak beli tapi abang aku ada ... hahahah itu kelebihan ada abang seperti dalam citer tu juga ... tapi dia citer pasal Gun N Roses ... hahaha tapi aku tak lahh sampai kelepet kaset abang aku sebab sentap tak dapat nengok kartun ... hahahah ;))

so gitulahh pasal buku ni ... if ada kalian yang inginkan buku ni boleh lahh dapatkannya dengan order dengan Lejen Press ... pada mulanya aku risau gak kot kot citer ni tak berapa nak in kan ... tapi apa yang aku leh katakan ... after aku baca buku ni ... SERIUS SHITTT AKU RINDU 90's .... DAMMMED :-SS

gitulahh kekdahnya ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin