Sabtu, 20 Oktober 2012

Jipie - Separuh Sedar

.
jom layan lagu Separuh Sedar .... hasil nukilan Jipie vocalist Pesawat ... :D 


Seringkali
Ku biarkan khilaf menguasai
Ternyata sengaja aku abaikan semua
kewajipan hidup

Masihkah
ada ruang untuk diri ini
mengubah rasa gundah dan rasa kecewa
di dalam jiwa

Ya Allah
sedarkanlah aku
Atas dosa dosa lalu
Berikanku hidayahmu Oh oh..

Kini aku
Menyesali perbuatan lalu
Ku tahu detik waktu
Tak akan kembali
seperti dahulu

Ya Allah
sedarkanlah aku
Atas dosa dosa lalu
Berikanku hidayahmu

Ya Allah!
Berikanku cahaya
Tunjukkan jalan yang benar
Jangan biar ku terdampar

Jauh di sudut hati ini
Ku ingin mencari yang hakiki
Jangan biarkan aku alpa
Separuh sedar

Puas sudah ku cuba singkap
Erti hidup yang sebenar
Ku masih mencari cari
Erti sakinah yang abadi

Ya Allah
Ampunilah aku...

Jangan kau biarkan aku alpa
Separuh nyawa
Separuh sedar

Ya Allah
sedarkanlah aku
Atas dosa dosa lalu
Berikanku hidayahmu

Ya Allah!
Berikanku cahaya
Tunjukkan jalan yang benar
Jangan biar ku terdampar

========================

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin