Khamis, 4 Oktober 2012

Siri Jejalan Kota Singapura - Last Day

.
memblogkan diri lagi ... kali kisah hari terakhir kitorang di Kota Singapura ... hahaha actually tak ada citer sangat ... coz flight kitorang pun around kul 1240 tengah hari gitu ... so nak plan jejalan ke Chinatown lagi pun memang tak sempat lahh ... ;))

so around kul 9 kitorang dah kluar dari Novena Lodge ... terima kasih cikLinda kerana sudi tumpangkan kitorang untuk 4 hari ... heheheh nasib lahh ada penginapan kalau tak ... memang tak adanya kitorang nak ke sana sampai 3 malam bagai kan :P

kitorang terus ambil cab and terus menuju ke Airport ... sampai airport time untuk checkin tak buka lagi ... so kitorang decide gi breakfast dulu ... and pilihan kitorang ialah KFC ... hemmm :| 


menu breakfast aku time tu ... time tu aku duk pikir kat Malaysia tak ada plak aku gigih nak gi breakfast kat KFC kan ... hahahah tapi apa nak buat ... kat Malaysia sarapan SikMak lagi tertarik menarik dabooommm gitu ... tak pun RotiKariKam ... perhhhh :-SS

selesai makan nengok timing ... dah boleh nak checkin .. so kitorang pun gi lahh check in ... and drob luggage memasing ... biasalahh kan ke mana ajhe yang kitorang aka gi 1 bag balik 1 bag ... hahahah memang confirmed balik bertambah ... tak tau lahh apa yang ditambahnya :P



dah selesai check in bagai ... kitorang decide terus nak masuk departure hall and konon konon nak cikcur kat dalam tu jer ... serius memang banyak kedai kedai menarik ok dalam airport ni ... betul lahh kata member aku si Hadek yang kata kat airport tu ko leh cikcur buang masa ok ... sebab memang banyak kedai kat situ ... termasuk HRC ... dammed yang ni aku tak jumpa coz ada sedikit missed communication gitu ... :(



so memandang aku time tu tak tau nak buat apa ... so lepak sambil layan buku yang aku bawa ... wahhh gituuuu ... bahan bacaan sentiasa ada di sisi ok ... hahahahah baru lahhh nampak Lejen hahahahah poyo :D

around kul 12 flight kitorang pun berlepas pulang ke tanahair ... hemmmm sampai kat KLIA ... turun jer dari airport aku lehh nampak kedai ni ... hahahahhaha tak bleh blah ... terus aku ngan cikYatt gedik gedik duk posse depan kedai tu ...=))



memandangkan kat Malaysia so kitorang pun masuk kedai ni nak usha usha barang barang yang ada ... motip sangat kan ... hahahah tup tup aku nak satu benda yang aku rasa dammed cool kalau aku dapat grab ... tapi bila aku nengok harganya ... jatuh rahang aku ... tapi kalau ikutkan hati aku nak jer grab ... tapi tu lahh nasib aku lehh fikir berkali kali ... hahaha so next time lahh ya ... tapi bila lagi aku akan masuk ke kawasan ni :-?

bila luggage kitorang semua dah ada ... kitorang pun terus amik cab and pulang ke pangkal jalan ... hahahah sampai jer rumah ... perut dah mula buat konsert ... hahaha so memandangkan dari Kota Singapura kitorang dah plan nak gi Murni ... and Ribena Blanded dan memanggil manggil so finally letak barang and terus gerak gi lunchie di Murni :D



tuuuu dia Ribena Special ... sebagai penutup untuk siri jejalan Kota Singapura ni ... hahahhaa apa apa pun memang menarik trip kali ni ... and tak sangka plak aku si cikKeff and cikYatt serta cikLinda ni agak sempoi gak ... kalau tahu perangai dorang macam ni dah lama kot join korang gi trip round the world ... wahhh gitu ayat ... hahaha

so gitulahhh kisahnya ... WHERE NEXT GENG ? hahahhaa itu nanti kita plan ye ... kita kumpul banyak sikit duit so nanti kat sana leh shopping all out ... hahahah ;))

jadi itulahh kekdahnya untuk siri jejalan kali ni ... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin