Khamis, 18 Oktober 2012

Lego Avengers

.
kembali memblogkan diri ... dan kali ni aku nak sharing pasal entry yang aku ada mention aku terbeli barang kat pyramid baru baru ni ... hahahahah :D

so nak tau apa dia yang aku grab time tu ...  tuuuu diaa ... benda yang aku dah siap pasang dah :-SS 


aku tak tahu kenapa aku lehh tergrab benda ni ... tapi aku memang tertarik ngan minifigures IronMan yang aku pernah usha price dia orang jual ... dammed jatuh rahang aku nengok ... just only minifigures ok ... tu yang bila aku nengok benda ni ... terus aku grab ... :P

so ini lahh hasilnya ... tetiba aku macam nak mencari lagi koleksi Lego untuk Avengers ni ... hehehehe ni yang rasa nak roger anak buah aku kat LegoLand sana ... mana tau kat sana ada jual ker ... :)

gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin