Ahad, 14 Oktober 2012

Mini Figures Series 8

.
siang tadi ... ntah kenapa aku memang tak ada benda nak buat ... mood tengah dalam keadaan no emotion gitu ... so aku sajhe tanya housemate aku enKhai dia nak makan or tidak ... kebetulan dia ada kat umah ... so dia kata nak join ... 

but before kitorang gi makan ... aku tetiba teringin nak gi Paradigm Mall kat area PJ ... katanya menarik mall tu ... and enKhai pun kata better gak coz dia nak gi Tesco cari sabun basuh baju ... 

bila kat Paradigm Mall ntah macam mana ... aku lehhh ternampak ToYaRus ... dammed ... faham faham lahh kalau dah masuk kat ToYaRus ni ... kena plak dengan jiwa yang ntah apa apa ntah ... tup tup aku ternampak minifingures series 8 ... so apa lagi :-SS


so aku sempat grab 6 packet ... heheheh selain dari minifigures ada gak benda lain yang aku grab ... tapi aku tak ada gambar plak ... tak apa ... nanti ada masa aku buat entry khas untuk benda tu volleh hehehhe :P

settle urusan kat ToYaRus Paradigm Mall ... and enKhai pun settle urusannya di Tesco ... kitorang gi cari makan ... selesai makan ntah apa mimpi si enKhai teringin nak pekena Palova apa kejadah ntah ... so kitorang ke Empire Subang ... dammed kat sini aku termasuk lagi ke ToYaRus ... dan aku tergrab lagi 6 Minifigures ... :-SS

settle semua ... kitorang pun pulang ... and singgah jap kat ss15 enKhai ada urusan plak kat MyHobbyHouse plak dahhh ... hahahaha gilerhhh lahh hari tu memang plan just nak gi makan jahhh ... tup tup amik kawww ... ke ToYaRus jer sampai 2 tempat vollehhhh :P

ops lupa ... so kalau nak tau apa aku dapat untuk series 8 ni ... macam yang kat bawah ni ... :D
 

dari 12 packet yang aku beli ... ada 3 minifigures yang aku dapat sama ... hemmm nak buat macam mana kan ... tu lahh dia cabaran benda ni ... so simpan jer lahhhh :P


lupa plak aku nak mention ... semalam gak aku dapat 2 voucher percuma untuk kanak kanak bawah 11 tahun ke LegoLand ... tapi tu lahhh aku nak buat apa ngan voucher ni bukan aku ada anak lagi hahahaha .... anak buah aku yang layak guna voucher ni pun semua dah gi ...

hemmm simpan jer lahhh kan mana tau lehh bagi hadiah ke kat sapa sapa ... cabutan bertuah ker ... coz expired date dia sampai 31 March 2013 ... heheheh :D

so gitulahh kisah nyer untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin