Selasa, 16 Oktober 2012

Autobot Jazz

.
kembali memblogkan diri ... if korang perasan kat entry sebelum sebelum ni yang aku ada mention aku beli bersama minifigures tu kan ... so ni lahh benda nya ... hahahaha :D


boleh plak aku lupa nak capture benda in dari dalam pack sampai aku gabungkan menjadi satu semua ... tup tup bila dah siap baru aku teringat nak snap gambar ... jadinya ... gambar ni jer lahh yang aku dapat share ... hahahaha :D

so ini macam aku sudah ada 3 jenis Lego Transformers ... hemmm ikutkan hati aku memang nak angkat lagi ... hemmm so nanti nanti lahh ye ... mana tau mood aku tak stable balik ... mula lahh aku shopping tak hengat ... hahahahah lagi pun ada benda lagi yang aku belum sharing kan ... so as usual stayTuned for next entry dari aku nanti ye ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin