Jumaat, 5 Oktober 2012

tragedi oktober

.
dammed apakah entry aku kali ni ... tapi itulahh yang dinamakan entry tragedy october ... serius ... pekara yang tak diduga berlaku pada diriku ... tapi nak salahkan siapa ... salahkan diri sendiri kerana alpa ... bukan tidak pernah ada yang kena ... tapi itulahh walaupun hanya seketika ... tapi ingatlahhh yang terjadi tetap kan terjadi ... :|



tu dia ... mybooku dipecahkan cermin tingkap belakangnya ... bila ku tiba melihat aku hanya mampu terdiam dan telah ku agak camera yang ku bawa hilang ... dan setelah ku periksa semua hanya camera yang dorang rembat ... walaupun ada 2 bag bondaku turut dikeluarkan tapi mungkin satu berisi makanan dan satu lagi bermangga jadi mereka hanya tinggalkan sajhe dibelakang mybooku ... 

memandangkan hari kejadian merupakan hari gembira buat anakbuahku maka aku ambil keputusan terus hantar mybooku ke bengkel untuk pasang cermin baru ... kebetulan enAdam ada bersama aku jadi aku tinggalkan mybooku di bengkel dan gerak ke majlis konvokesyen anakbuahku di UM 

time tu memang aku lupakan seketika apa yang berlaku ... aku just focus pada hari gembira anakbuah aku jer ... bila semua dah selesai baru kufikirkan semula apa yang terjadi ... dan ketika aku ingin mendapatkan semua mybooku ... baru ku teringat akan passportku turut berada dalam bag camera yang kena rembat tu :-SS

dari aku malas nak membuat report apa yang terjadi ... akhirnya aku terpaksa juga membuat report ... dan alhamdulillah ... semua selesai tinggal aku untuk aku gi amik resit report saja yang terpaksa dilakukan diwaktu pejabat ... dan tinggal untuk aku buat passport baru ku semula yang aku google google process nyer agak leceh dan memerlukan time yang lama ... so tak leh lahh nak buat last last minutes time ko ada urusan baru nak buat kan ... nampak gaya kena awal awal lah passport tu ... karang lari planning aku mau gi merantau ke overseas hahahahah ;))

so gitulahh jadinya ... apa apa pun beringatlahh walaupun sekejap makesure jangan sesekali tinggalkan barang berharga yang mudah kelihatan di dalam kereta kamu .... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin