Ahad, 24 Julai 2011

sperma cinta

.
continue memblogkan diri ... perhh what tha entry aku ni ... wait wait ... jangan kalut ... jangan terus nak judge ni citer blue ke apa yek ... lek lek ... ishh korang ni ... ni aku nak sharing pasal buku yang baru jer aku selesai baca ... dammed review buku lagi aku ni .... apa nak buat ... nothing to do lepak rumah muhasabah diri sambil baca bahan bacaan yang aku belum baca dalam rak buku aku ... so aku just finished kan buku Sperma Cinta .... :D

ok ... lek ... ni bukan citer blue ok ... title jer macam tu ... apa sebab penulis ni tepek title ni pun aku kurang pasti tapi aku just assume ... dia just amik one of title dalam buku ni ... ni just pendapat aku ye ... nak tau lebih lanjut sila tanya pada tuan punya buku .... kat sini AKULINGLUNG

buku ni actually merupukan penulisan blog penulis ni yang dibukukan ... rasanya memang now tengah trend kot ... blog blog yang dah berjaya ... akan membukukan segala penulisan mereka untuk dimiliki dan dibaca bukan di atas talian or alam maya or softcopy ... maybe heheheh :P

macam buku ... actually aku tak tau pun kewujudan blog or web akulinglung ni .... kira aku tau pun selepas aku miliki buku ni lahh .... heheheheh tu pun aku tertarik time aku duk belek buku ni time pameran buku kat Shah Alam baru baru ni ... bila baca 2 tajuk membuatkan aku rasa tergelak lalu aku terus ajhe grab .... :D

tapi serius ... setelah aku habis baca ... memang aku rasa berbaloi ok ... aku paling suka penulisan dengan area CERDUP ... ianya membuatkan aku kadang kadang gelak sorang sorang dalam bilik aku volleh ... =))

apa apa pun pada korang yang ingin try memiliki buku ni ... gi lahh cari ... tapi kalau malas nak memilikinya korang lehh xplore link yang aku bagi .... heheheh kalau aku memang malas lahh nak xplore sampai habis link tu ... takut bila aku mula vorring aku tukar page YT or FB terus ... aku tak kembali lagi ... =))

ohh lupa kalau tanya pada rating ... aku bagi 4 stars .... ni aku nyer pendapat yek ... tiba tiba aku rasa setuju plak dengan notes Nazuwan dari Beautifulnara.com terhadap buku ni .... hahahahahha :)

so as usual ... stayTuned for next entry dari aku ok ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

4 ulasan:

missgee berkata...

Zam,
Muhasabah diri sambil
baca buku...
Jalan Terbaik!!!!
Harus dicontohi :)

KeMatZ berkata...

terima kasih cikgu .... ;-)

Linglung berkata...

terima kasih daun pisang :)

KeMatZ berkata...

alamak penulis buku ni comment di sini lahh .. tiba tiba terasa terharu plak ... terima kasih kerana sudi jenguk ruangan Hampeh Dot Com Zone ni heheheheh :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin