Selasa, 26 Julai 2011

first experience kat TuneHotel

.
continue memblogkan diri lagi ... kali nak sharing citer pasal first time aku duk kat hotel Tune ... ala hotel yang ala ala 5 stars sleeping at 1 star price ... hemmm ye ke .... hahahhaha ni pun aku ngan housemate aku si Khai plan ingin cuba ... so memasing book one room memasing volleh ... :P


so apa yang aku leh katakan ... ya ... hotel ni amat selesa ok ... dan layanan yang diberikan amat menyenangkan hati ... as semua tahu ... kalau kita mahukan tuala bagai ... kita kena plus extra money untuknya ... hehehehhe dan if kalian inginkan tv or wifi pun kalian kena plus extra money ... begitu juga dengan aircond ... cuma diberi only 12jam saja ... if mahu lebih sila tambah extra money ... perhhh nasib ada kipas ... :P

so untuk aku yang tak kisah sangat pasal tv or wifi ... so aku tak amik package ni ... lagi pun aku mai nak jejalan ... bukan lepak hotel layan tv ... kalau wifi tu ... motip lahh sangatkan phone memasing dah ada line internet ... so apakah ... tapi member aku si Khai dia amik ... maybe dia nak menonton tv channel sarawak kot ... tp bagus gak ... time aku nak nengok tv aku ke bilik dia lepak layan tv ... tapi tak gak ... sebab bila kat bilik normally aku akan relax and terlelap dibuai mimpi bersama puteri bumi kenyalang .... :D

so pada aku ... kira aku puas hati lahhh cuma ada gak yang aku kureng sikit lahh terhadap Tune Hotel ni ... first plug ... hanya ada satu ... tak pasal pasal aku kena beli xtention untuk aku charging 3 barang aku .... 2 phone satu camera ... :( dan paling aku rasa tak selesa ialah pintu jamban dia ... tapi kalau duduk sorang aku tak heran lahh ... coz duduk sorang kan ... tapi cuba imagine duduk berdua or lebih dari sorang ... dengan pintu jamban yang transparent gitu ... perhhhhh amatlah tidak sesuai ... :-SS

so apa apa pun ... thanx pada semua warga TuneHotel yang bertugas untuk memastikan bilik aku sentiasa bersih sepanjang aku menginap di sana hari tu .... thanks a lot .... adakah aku akan menginap di situ again ... hemmmm akan dipertimbangkan ... dan maybe 85% tak kot .... hahahahhaha :P

so gitulahhh kekdahnyer ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin