Ahad, 3 Julai 2011

2 buku sekali jalan ...

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal buku yang aku dah habis baca ... perhh kalau baca pada tajuk macam best jer 2 buku sekali jalan ... macam non stop jer aku baca buku buku tersebut ... hehehehe =))

tapi tak yek ... ni adalah 2 buku yang aku baca tapi aku stop ntah berapa kali ... serius dua buku tersebut adalah Tentang dan Anarki Di Kuala Lumpur ...


apa yang aku leh katakan ... pada aku ... 2 buku ni tak ada lahh best mana ... serius pada aku lah ... tak tau pada orang lain ... cam Tentang aku rasa better lagi Kentang kot ... coz atleast buku tu aku habis baca tanpa aku ada selit ngan baca buku lain ... maybe sebab Kentang more pada gambar kot ... dan Tentang ni more penulisan ... so ada yang Tentang yang tak berapa best .. sorry to say that .. :(

Anarki Di Kuala Lumpur pun macam tu ... citer dia pada awalnya amatlah bosan ... ntah kenapa ... aku pun tak tau ... aku siap pada mulanya ingat leh habiskan bila aku ada time sikit kat office ... tapi tak ... bila buka jer baru satu 2 page aku dah tutup balik dan berFB more better ... finally di rumah baru aku habis itu pun aku paksa diri aku habiskan ... coz actually banyak buku dalam que list aku :P

tapi aku pelik ADKL ni pada saat saat ending dia macam best plak ... ntahlahh maybe time dia dah mula berjaya dan tup tup duk main heroin baru aku rasa in kot baca ... so pada aku nasiblahh buku tu tak tebal mana ... jadi tak lahh upset sangat ... heheheh :|

so gitulahh ... sorry to say ... ni just pada pandangan mata aku yang membaca sendiri buku tersebut ... maybe tak berapa kena ngan jiwa aku kot ... ntahlah ... if ada yang rasa nak tahu lebih lanjut tak salah untuk korang sendiri beli dan baca mana tau maybe kena ngan citarasa korang ... thats why aku lehh habis kan citer lain macam Dendam ngan Pecah dulu ... walaupun aku dah start baca 2 buku ni terlebih dahulu ... :P

ok as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

***
don't know why penulisan Jayzuan kali ni tak berapa nak in macam buku NNG & 28HJR&R dia hemmmm :-?

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin