Ahad, 10 Julai 2011

mari berpoco poco :P

.
perhhh apakah entry aku kali ni ... ok kali ni aku nak sharing citer yang aku rasa dah nak basi dah ... mana tak nyer benda ni berlangsung last last sabtu nyer kes dah ... 2hb hari tu ... di mana tempat aku kerja buat one xtiviti untuk event GO GREEN dengan aktiviti riadah ... Senam Robik, Poco Poco dan Membersihkan kawasan Tasik ... :P

so kira sabtu tu tak perlu ke office just terus ke Tasik ... kita keluarkan peluh ... maka aktiviti pertama senam robik pun dimulakan ... dan pada aku bukan senam robik pun just macam ala ala stretching memanaskan badan before kitorang berPoco poco ... ;)


so bila semua dah ala ala mula mengeluarkan sedikit peluh ... lagu pun di pasang ... so bermula lahh Poco Poco kitorang ... hahahah aku ... well boleh lahh nak kata expert tak lah expert mana .. tapi untuk rutin asas Poco Poco tu kira aku tau lah kan .. ni semua penangan zaman zaman Nadia Fc dan Ebi Fc lahh ni ... dan paling akhir aku berpoco poco time bersama Rakan Rakan Ana Raffali time event Santai Homestay ... :D

haaa .. hamikkk kau ... dua kanan dua kiri kebelakang then kita turn balik ... perhhh memang best lahhh ... dan yang tambah menarik geng geng semua sporting reti tak reti itu belakang cerita janji berpoco poco ... walaupun ada yang bukan berpoco poco tapi berlari setempat pun ada ... dengan yang slow motion pun ada ... hahaha memang best seronok ... =))

ohh ... bila dah penat berpoco poco ... biasalah lepak lepak .. sambil duk pekena sarapan yang disediakan ... perhhh memang menarik aktiviti begini kalau dilakukan sekali sekala ... dan macam happy family plak dah ... [ye kerr :-? ] dan paling menarik bila ada aksi aksi posse sambil melompat memang cara .... :P

opss lupa .. selain berpoco poco kitorang pun ada buat xtiviti Chicken Dance ... dammed ini memang aku baru hari tu tahu ... serius ... dan seperti biasa benda ni kejap jer untuk aku capture and lakukan ... wahhh gitu ... ala bukan susah pun ... simple jer bukan macam menari menuju puncak AF2 pun ... hahahahah :P [motip AF2 .. pada aku menuju puncak terbaik tetap AF2 yang punya =D> ]

so bila semua dah selesai ... haruslah pic beramai ramai ... apa ... bersihkan tasik ... hahahah hal ni terpaksa kitorang CANCEL ... coz buat apa pun nak bersihkan coz memang tasik tu dah ada orang jaga ... dan sentiasa bersih ... so kitorang just make sure sampah yang kitorang bawa berada di dalam tong sampah bukan bersepah sepah ... :P

so sebelum masing masing balik rumah ... lepak minum dulu kat McD ... time kat McD biasalahhh sambil minum sambil hanyam ketupat ... curtlast ko Maria ... so begitulahh citer nyer aktiviti berpoco poco kali ni ... hope benda ni akan diadakan selalu untuk dapat mengeluarkan peluh yang kadang kadang jarang nak dikeluarkan ... volleh :)

so as usual ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin