Ahad, 31 Julai 2011

makan ² before Ramadhan

.
ehh apakah topic entry aku ni agak cam pelik jer ... makan makan before Ramadhan .. hemmm entahlah ni first time dalam hidup aku ... ada majlis before kita hadapi bulan Ramadhan ... don't know ... hehehe tapi bila telah disediakan why not kan ... bak kata pepatah ... rejeki jangan ditolak ... musuh jangan dipanggil ... :P

actually majlis ni sebenarnya ala ala farewell untuk our MD yang akan meninggalkan kitorang untuk sambung belajar ... so itu purpose utama sebenarnya majlis ni ... but the title tu just gimik jer lahh konon ala ala suprise gitu lahh ntahlahh aku pun x tau siapa punya idea ... dan why ... malas pikir ... :P

so kat bawah ni antara hidangan yang disediakan ... amik kau ... KAMBING GOLEK ... confirm kalau aku makan over memang balik aku ke gaung jawapannya ... so aku just rasa ala ala menjamah gitu ... :P



actually majlis ni ada sedikit kekecohan sikit ... ntahlah .. dalam jadual kata kul 5 ... tapi nak kul 6 lebih depa still tak start ... biasalah ... so ramai yang dah ala ala feedup ... termasuklahh aku ... sampai ramai decide nak cargon jer ... :P

memandangkan tahap kesabaran tak dapat dikawal ... finally aku ngan Redza ngan slumber jer ... gi amik makanan and ngap ... coz kitorang mau pulang before 7 ... coz aku malam tu ada hal lah plak ... so nak tunggu memang tak dapat jack ... apakah ... tapi unexpected bila kitorang mula ... ramai yang follow ... :P

around kul 6.30 baru MD turun ... habis meeting katanya ... so kitorang pun ala ala stop and dengar dia bagi speech then finally continue makan ... hahahah ... sorry lahh yek ... dari kul 5.30 ko tunggu ... sampai ABC yang ko amik pun dah jadi air ... apa cer .. nak tak nak ... LANGGAR jer rules ... =))

so gitulah ... apa apa pun ... hope our MD akan berjaya di overseas nanti dalam bidang yang dia akan belajar nanti yek .... selamat belajar diucapkan ... :)

so as usual ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

2 ulasan:

missgee berkata...

Meriah nengok makanan tue..
Best nyerrrr...
Apa lagi bila ko mulakan
dulu amik makanan..
Hebat!!!! :P

KeMatZ berkata...

hahaha tau tak ape ... aku ni bukan jenis pandai bodek bodek orang atasan ni .... so if ko dah kata kul 5 ... then sampai 6.30 pun tak lehh nak serang apakah kan ... kena plak aku ada hal malam tu ... nak balik terus tanpa makan rugi plak ...

so apa lagi ... kita redahhh jerrr ... heheheheheh janji perut ku kenyang .... :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin