Sabtu, 30 Julai 2011

rock the youth

.
last week actually aku dalam mode berkabung ... cehhh wahh ... dan dan jer kan ... ialahh mana tak nyer mybooku kan sumbing ... so weekand memang aku set tak nak buat apa apa just lepak lepak jer ... tapi on that day gak aku actually dalam mode standby ... so abaikan citer pasal kerja :P

time aku tengah buat kerja ... tup tup si Hadek roger ... tanya pasal rock the youth ... aku kata aku tak sure pun gi ... ialahh benda ni sekangkang kera jer dari rumah aku ... hahahha so entah macam mana ... time malam tu ... maybe sebab bosan amat sambil layan bola Singapore lawan Malaysia ... finally decide nak gi ... but si Hadek pickup aku lahhh hahahha ... si Hadek ON ... so tunggu lahh dia ... :D

kitorang gi pun saat saat terakhir dah ... imaginelahh bola habis baru si Hadek keluar dari rumah ... sampai kat tempat event ni ... dah around 10++ kot ... sampai nengok tak ramai mana pun yang mai ... gerai pun dah mula membungkus mengemas barang barang masing masing ... :|


nengok ... tak ramai kan ... time ni aku ngan Hadek duduk layan ntah band mana perform ntah ... ala ala layan konsert Jom Heboh gitu ... maksud aku layan konsert sambil duduk hahahahha memang tak bleh blah ok .... =))

then bila band Khottal perform barulahh kitorang ke depan ... actually aku pun tak tau sangat pasal band ni ... si Hadek yang tau ... heheheh so follow jer lahh layan kan ... tup tup amik ko penuh stage ... ramainyer line up band ni ... hahahahha :P

tapi apa yang aku leh katakan ... dammed ... ruginya tak bawa mybabyG9 ... kalau tak confirm aku dah capture video dorang ni ... layan tu dorang nyer persembahan ... kira tak sia sia lahhh depa sampai macam macam instrument depa guna ... heheheh walaupun ada juga yang aku rasa annoying sangat tapi ... no hal lahh no big issue ... apa apa pun bravo Khottal .... sampai lah ni lagu Woo Song menjadi siulan padaku ... heheheh ;)

selain Khottal ... another band yang membuatkan kitorang rasa oklahh kitorang sempat layan ... dalam masa kecederaan ni kan ... band Tilu ... well dorang ni memang menghiburkan pun ... cuma ialahh penonton yang mai ramai dah beransur pulang ... entah maybe depa semua yang mai or sanggup tunggu sampai ending ni actually follower monoloque kot ... so bila dapat tau Monoloque tak dapat perform depa pun balik lahh ... maybe :(

tapi memang tak logik lahh kan ... malam tu Monoloque ada persembahan kat JB kot untuk Showcase Take Off Pesawat ... mana mungkin dorang sempat pulang ke KL untuk perform kan .... hehehhehe melainkan depan ada pesawat laju lahh :P

so bila dah selesai layan Tilu perform ... event pun tamat ... then aku ngan Hadek gi melepak ngeTeh kat William ... then lepas tu ... Hadek drop aku kat umah aku then dia pun cargon pulang ke umah dia ...

so gitulahh kekdahnya citer pasal aku gi layan Rock The Youth [
youth ker heheheh :P ] as usual stayTuned for next entry dari aku ok ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin